tisdag 14 februari 2012

hjärta

Idag har det varit den där hjärta dagen. Då rosorna är dyrare än vanligt och alla eller många är mer snälla mot varandra. Det är bra att det finns en sån dag iaf.

Jag fick choklad av Jonas, mums. Då blev jag världens gladaste.

Annars ikväll har vi haft en kompis till mig på middag. En som jag träffade nere i Singapore. Han har fått i uppdrag att göra två tavlor till oss. Ska bli spännande att se.

Innan kvällen så har jag suttit en sväng på studentpalatset och börjat med ett projektarbete. Dimensionera ventilation och värmesystem till ett hus. Det gick bättre än väntat och hela ventilationen är färdig. Nu är det bara värmen.

Imorgon är det mer projektarbete men i den andra kursen då vi ska dimensionera ett hus. Morgondagen uppdrag är att dimensionera och armera grunden. Det kommer krävas några lycka till för det. Sen på eftermiddagen ska jag in till KTH valhalla vägen för att göra en labb om värmepumpar.

Det kommer bli en väldigt spännande dag imorgon så det får bli finväskan med.

Inga kommentarer: