onsdag 1 februari 2012

Semla

Ikväll ska vi äta semla, ska blir gott gott!

Men först lite kvällsmat. Kom precis hem från gymmet. Kört crosstraining som är sjukt jobbigt men kul. Det är nya favoritpasset. Tänkte köra det tillsammans med gym och bodycombat i vår.

Man bygger upp sig rätt lätt ändå. Kom ihåg när jag började träna efter jul. Då var man inte den starkaste på jorden och redan nu är det skillnad. Orkar mer och framförallt längre.

Imorgon ska jag och Jonas till fjällen, ska bli kul. Blir dock bara över helgen fast klaga ska man inte göra. Blir nog den enda chansen till fjällen i år. Tänkte åka bräda första dagen och sedan andra dagen åka skidor. Tredje och sista dagen blir det nog bräda igen. Det kommer bli kul!

Har köpt en hjälm med matchande skidglajjor. Detta kommer bli bra. Men kallt!?
Jonas sa att det kunde bli -25 grader på lördag, hur överlever man det? Jag tycker jag fryser jämt, Singapore har först min uppvärmningsförmåga.

Nu är Jonas ägg klart. Tar med kameran upp till fjällen och hoppas det kan bli några bra bilder. Kameran åker inte med i baken men hoppas på en fotorunda.

Inga kommentarer: